Tusse18 Kızlar akşamdan beri iyi değilim testten anlayan var mi diğerleri çıkmadığı için doktora gösteremedim henüz
Tusse18 Medine_yasar05 diğer sonuçlar çıkmadığı için doktora daha gösteremedim diye yazdım altına…ilk önce çıkan idrar oldu
Medine_yasar05 Tusse18 pro protein kısaltılmış yazılışı diye okudum o da protein kaçağı diye yazıyor inşallah öyle değildir diye umuyorum yoksa erken doğumla sonuçlanıyor
Tusse18 Medine_yasar05 15 haftalığım tansiyon yüksek olmadığı için bir şey olmaz dedi lökosit çıktı kültür vericem üreme var mı yok mu diye
Tusse18 Servikal yanma yok canım lökosit çıktı ama kültür görmeden ilaç vermedi kültür yaptırıcam üreme var mı diye