Benim 2 sezeryanim var son sezeryanda 5 yıl geçti bu 3. Gebeliğim. Eşim normal doğum olsun çok çok istiyor çünkü çocukları çok seviyor 4 5 çocuğu olsun istiyor bense 3. Sezeryani olursam birdaha doğum yapacağımı düşünmüyorum. Biz küçük bir ilcedeyiz anca İstanbul gibi büyük şehirde sezeryan sonrası normal doğum yapabilirim İstanbul’da da ailem yaşıyor şimdi sorum şu İstanbul’a gidip normal doğumu denemek mı yoksa yaşadığım yerde kendi evimde rahatca günümü alıp yeniden sezeryan olmak mı? Ben kararsızım bir yandan istiyorum bir yandan ne gerek var diyorum