Muziss_14 şöyle soyleyim benim doğuma 1 hafta kala kilo alımı aynı çıkmıştı dpktorum şöyle bir açıklama yaptı ve çok doğru. Dediki şuan 4 olması gerekiyor ama 3 kilo ona bakilirsa o zaman bütün bebekler o haftada 4 kilo dogmali böyle birsey mümkün mü hayır ölçümler mükemmel kordon akımı mukemmel kalp atışı muazzam hiçbir sorun yok bebeğin bu hafta kilo almamış sebebi genetik her bebek anne babasina çeker ve kilosu daha doğduğunda belli olur 38. Haftada herkes 4 kilo dogurmali o zaman olmaz bu herkesin farkli bazıları 3 bazılari 2 bazıları 4 doğuruyor önemli olan sağlığı onda sorun yok demişti gerçekten de öyle ben hamileyken çok saglikli beslenirdim kilo alımı çok hizliydi sonlara dogru yavasladi son hafta durdu ama beslenme kalp atışı herşey mükemmeldi yani kilosu öyleymiş 3 kilo doğdu şuan 6 aylık 8.5 kilo tombik ve uzun boylu bir kız bebek presentel tablosuna göre üst sınırda tombik doğduktan sonra aliyorlar yeterli sagligina zeval gelmesin 🥰 yani takmayın eger sagliginda sorun yoksa önemsiz genetik