Nuraan_k 6+4 de gittim de ultrason ile duyulmadı vajinal ultrason da duyuldu 6+1 ile uyumlu yeni oluşmuş kalbi dedi . İlk gebeliğim de de aynı şekilde 6+0 da gittiğim de duymuştum . Ama 8. Haftaya kadar duyulmaması normal kabul ediliyor diye biliyorum hastane sonrası sonucunuz güzel olur inşallah 🙏