prensinannesi2024 3 yaşında oğlum var ve doğum yapınca hastanede kalmak istiyor yanımdan başka kimsede kalmıyor uyumuyor gece yanıma geliyor ve babannende kalacaksın oğlum yok diyor anne kalacam diyor ne yapacak bilmiyorum
leila1 prensinannesi2024 kayınvalideniz sizin evimize gelsin, oğlunuz kendi evinde kalınca bir nebze olsun daha rahat eder yabancılık çekmez. Yer yadırgayan çocuklar çok var maalesef
casper12 prensinannesi2024 benim oglumda öyle ama yapacak bişey yok 1 gece uykusuz kalsın diyorum bişe olmaz bir geceden
guzelanne01_ prensinannesi2024 mecbur kalacak canım Taviz verme bence çoçuklar çok akıllı senin çağresiz kalışını ve onu red etmiyeceğini anlamış Babannesine bırakın tek seferde anlatın kardeşin sana hediye göndermiş hem sen dur babaannenle diyin ve ciddi olduğunuzu anlasın
prensinannesi2024 leila1 yerlik bişey yok cnm ayırt etmiyor benden başkasında uyumuyor ben olursam yanımda uyuyor gece gelip sarılıp uyuyor kayın alemde benim evim olsun onların evi olsun tövbe uyumuyor
prensinannesi2024 casper12 ölede olmazki kıyamıyorum aklım hep onda kalır hastanede yanımda kalmaya izin verirlermiki
casper12 prensinannesi2024 yer yok ama nerede yatacak birde refakatcınız da olursa özel hastane bıle olsa acılır koltuk gibi bişey oluuor devlette yer oluyormu bilmıyorum ama