cokkasmabeabi kadın doğum acile de gittim kalp atışı dinletti sadece onun dışında ölçüm yapmadı ya gittiğim hastaneler de öyle küçük yerler değil, kocaman eğitim araştırma hastanesi ama yaptıkları tek şey kalp atışı dinletmek oldu
Benim bildiğim bu şikayetler üzerine ölçüm yapılır, yapılır ki gelişiminin ilerleyip ilerlemediği görülsün ama biz bunları onlara söyleyince doktordan iyi mi biliyorsun oluyor