1998_03 normal canım acı eşiğin yüksek olabilir ben hastaneye 8.5 cm sancıyla gittim doğum katına yürüyerek merdivenleri çıktım 8.5 cm le evde duş aldım oyalana oyalana bir saat yol gittik birde ben tam dogurdugum an sancıyi hissettim ebe bebeğin saçları gorunuyor dedi benim sancılar başladı ondan önce hicbirsey hissetmedim buda sizden kaynaklı olabilir ben tüm hamileliğim boyunca yürüyüş squat yapmıştım güzel haberlerle gel inşallah