Kız bebek bekliyorum ne kusma, ne baş dönmesi, ne halsizlik, ne uyku hiçbir etkisini görmedim :) sadece belirgin olarak yüzümde lekeler oluştu, birde yüzüm şişti. Buda zaten 4. Aydan sonra farkedilmeye başlandı. Hani kız bebek çirkinleştirir, erkek bebek güzelleştirir derler ya, belki bir tek bu etkisini görmüşümdür 😃