Prensesannesi14 yaa. Rabbim saglikla kucağına almayı nasip etsin prensesini.🥲 Bendogumda cinsiyetini öğrendim surprizdi 😄 hep merak etmiştim kız olursa nasıl olacak diye kız oldu babasinin kopyası oldu 9 ay taşıdım ilk baba dedi evde bütün gün baba diye geziyor 😄
Benim bebeğim çok sakin bebekti ama gazdan malesef çok çektik gazlı olunca çok yorucu oluyor 4 aylık olunca tamamen gazı bitti 4.aya kadar gazdan yatamiyordu memeye geldiği gibi agliyordu zordu evet ama geçti şuan herşeyin farkında mutfaga gidiyorum emekleyerek peşime geliyor sabah uyanınca besigine tutunup kalkıyor bize bakıyor,onunla uzaninca yüzümü seviyor,taklit ediyor ,birlikte gülüyoruz,bir yere gidince anne kız kombini yapıp gidiyoruz bana eşlik ediyor, her gün yeni tadim yapıyoruz o kadar güzel ki anlatamam birde ben yalnız büyüttüm kızımı eşimin ailesi de kendi ailemde bize 18 saatlik mesafede yani eşimle basbasaydik zordu ama geçti sana şunu diyebilirim asla kendini acaba zormu diye bir dysunceye sokma ben bakabilirim yapabilirim diye dusun yeri geldimi yorgunluktan ölüyordum ama bir gülüyordu ve kendime diyordum kalk sana muhtaç biri var 🥲 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insallah