Merhaba hamişler 😊 ben bi ara lazere başlamıştım bir seans gittim 1000 liralık ödemenin de 500ünü yapmıştım. Benim sorum şu aranızda tecrübe eden var mı veya merkezlerde çalışan varsa bilen çıkar belki. Bu gibi durumlarda süreç nasıl işliyor ben ödemenin tamamını yapmak zorunda mıyım? Gitmeyeceğim çünkü hamileyken