emineakcan01 Kızlar 34.haftadayım doktorum 37’de çatı muayenesi yapacak bazıları çatı muayenesinde kanama olduğunu söylüyor normal doğumdan çok korkuyorum kafam çok karışık çatı muayenesi olanlar yorum yapabilir mi?
Sacmalama_engiinn emineakcan01 kendini kasma hiç acıtmıyor catı muayenesi zaten doğum sancısı da biraz zor ama bebeği kucağına aldın mı hersey bitiyor o çektiğin sancıyı bile unutuyorsun
Sibelunalhasan emineakcan01 kanama öyle fosur fosur değil leke şeklinde. Kendini şartlarsan zaten acır. İlk 36 da oldum. Bir de dün oldum 38+5 te dünkü biraz acıdi ama yumuşama vs olmadığı için masaj yaptı normal doğum için. Yoksa öyle aşırı bir acısı yok.