20 yaşında bekarken adet düzensizliği ile doktora gittim . Beklentim heralde kist var ondan olmuyorum şeklindeydi. Hayatımın şokunu yaşadım ERKEN MENOPOZA girmişim.. hemen amh ölçüldü 0.01 çıktı yani yok işte anlayın . 9 yıl öncesinden bahsediyorum arkadaşlar bi ton parayla testler yapıldı şimdi devlet yapıyorken . 10 profesör gezdim hepsi de umutsuz konuştu çünkü 0.1 bile değil bakın 0.01 matematikten anlayanlar ne derece YOK olduğunu anlasın.Hem maddi hem manevi çok yıprandık. 4 yumurta dondurabildik sonra da zaten hiç yumurtam kalmadı. Yıllar geçti ben evlendim evlenirken eşime çocuğumun olma ihtimalinin düşük belki de hiç olmadığını söyledim beni böyle kabullendi evlat ediniriz dedi. Evliliğimin 6.ayında hamile olduğımı öğrendim hayatımın ikinci şokuydu hatta takipli doktorum hayatımın şoklarından birini yaşıyorum dedi :)) bu defa güzel bi soktu… bebeğim şimdi 1bucuk yaşında.. içimden geldi paylaşmak istedim benim çocuğum olduysa herkesin çocuğu olur. Bu benim tezimdir :) belki birileri okur umudu yeşerir diye paylaşmak istedim. Sevgiyle