Idemm Geçen hafta hem boyattım hem kestirdim bacım 🤗 ohhh rahat ettim 33 haftalığım bu arada. Batıl inanç mantıklı bi tarafı yok bana göre.Çocuğumun ömrü benim saçıma bağlıysa tek bir tel dahi dökülmemesi lazım bu mantığa göre 😏 İçin nasıl rahat edecekse öyle yap canım😘