Ben suan 31 haftalik hamileyim göbegim de bebegimide cok aşağıda hissediyorum düm eski dikiş yerime bakdım normalde kabarık olan dikiş yeri dümdüz olmuş acaba incelmemi oldu normalmi bu ? Normal doğum yapmak istiyorum dikiş açılır diye cok korkuyorum 😫