Benimde 16.haftamda doktorum plasenta rahim ağzını kapatıyor demişti ama bu 30. haftalara kadar düzeliyor yer değiştiriyor endişe etme dedi. Dediği gibide oldu ne yattım nede ilaç kullandım bebek büyüdükçe plasenta yukarı kaydı çok şükür artık normal doğum bile yapmamam için engel kalmadı kendine ve bebeğine inan duanı et gerisini Rabbim bilir