13 haftalık hamileyim dünkü lekelenmemden dolayı şehir hastenesinde doktora gittim. Kanama alanı falan yok diyor. Neden olmuş olabilir diye soruyorum nebiliyim ben diyor.. Gerçekten devlet hastanelerinden soğudum.
Hangi hastaneden hangi ayda ne kadara paket aldığınızı yazabilir misiniz güzel anneler ❤️
Birde yarım paket var mı varsa kaçıncı aydan sonra yarım paket alınıyor ?