Pnr_KMRC1 malesef banada doktorum tansiyon düsüklügü bebege zarar vermez tansiyon yüksek olsa kötü diyip eve yollamisti.. ama gel gör ki oturdugum yerde bile düsüyor ve yolda yürürkende oluyor cogu zaman. Birazdan doktora gidicem o kadar korkuyorum ki yoldada düser bayilirim diye yanliz bi yere gitmeye cesaretim yok resmen🙄