Peynirliborek Bugün ben uygulamaya göre 6+1 im kalp atışını duyduk bugün :) Doktor haftama 6+6 dedi. Acaba hangisi doğrudur ?
Okayss Peynirliborek İlk zamanlar ultrasonda bebek biraz önde çıkabiliyor sonra zamanla haftası uyuyor canım sağlıkla kucağına al inşallah 💕
Okayss Peynirliborek kendi hesabına göre son adet tarihini girdiysen uygulamaya uygulama doğrudur bence 🩷