Merhaba. Allahin izniyle cuma günü aşılama oluyorum. Doktor aşılama sonrasında sürekli yatmana gerek yok. Her sey aşılama sonrasındaki 30 dakikaya bağlı dedi. Tutunuyorsa o zaman tutunuyor sonrasında bir ay da yatsan yine tutmaz dedi. Sizin doktorlariniz bu konuda ne düşünüyor? Neler yaptınız?