Gizem19-23 Gizem19-23 yakın zamanda doğum yapan ya da yakını doğum yapan varsa bilgi verir misiniz kızlar
eylulmihrasmom Gizem19-23 refakatçi olarak sadece 1 kişi kadın kabul ediyorlar. sezaryen olmadım ama kürtajda bu şekildeydi
Sibelakta Ben orda normal yaptım aynı oda da kalem sezeryandi aynı gün doğurduk kaç gün kaldı bilmiyorum ama ben çıkarken o duruyordu yanda annesi vardi