Kızlar ben ignenin 9. Gunu test yapmistim negatifti yani ignenin etkisi gecmis dünde bende pembelik gelmisti bu günde 1 damla gibi wc de kan gördüm yani bu kadar erken adetim gelirmi bilmiyorum 6 gün var adetime daha gecen ay 1 gün once gelmisti bu ay gelirse gec gelir diyodum bi tarafim diyo yerlesmeden mi olabilir mi bilmiyorum bu ay da mi olmadı