ogretmenHnmm bana da 11 gün önce aynı şekilde yatış verdiler. 31+5tim. Lekelenmem olmuştu. Sancı çıktı, hem de düzenli aralıklarla. 4 serum, 2 ciğer geliştirici iğne, progestan fitil ve nidicard verildi. Çok şükür sancılar dindirildi. Nidicard ve progestan kullanmaya devam ediyorum. Bol bol dinlenmeye çalışıyorum. Haftada iki kez de muayene ediyor doktorum. Arada sancı çıksa da her şey yolunda çok şükür. Endişe etmeyin. Bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle. Bolca dinlenmeye ve bebeği besleyici şeyler yemeye özen gösterin bundan sonra