İki tane park beşik aldım ben ilk 3 ay birlikte yatırmayı düşünüyorum çünkü hareket etmiyorlar dedesi de Peg pregonun İbiza pro ikiz arabasını alacak puset filan içinde olduğu için çevremdeki herkes belki 1 tül puset kullanırsın dedi ondan dolayı mantıklı geldi bana tabi herkesin tercihi farklı