Öncelikle bu post arkadaşlarımın içini açsın istedim. Ben senelerdir çikolata kistiyle savaşıyorum ve aslında psikolojik savaşta veriyordum. Evlenmeden önce bile her zaman acaba bebeğim olacak mı bu kist engel diye çok okudum. Kendimi olumsuzlaştırdım kafamda çok büyüttüm yani. Bebek için karar verdikten sonra 4 ay denedik olmadı her ay ben internetten saçma sapan şeyler okuyup her ay kendimi yedim. Ama sonunda hiç beklemediğim anda mucizem beni buldu. Diyeceğim o ki umutsuz olmayın nasibinizde olan er yada geç bizi bulacak 🥰🥰🥰