unlusura Heyv bnde 37+4 kalçamın ağrısından yere basamıyorum hele merdiven in çık benim için ölüm resmen 😩 geceleri de sancı gerinmemi gaz sıkışması mı anlayamıyorum ama hertürlü wc ye kalkıyorum ağrı geçsin diye neara ne zamn nasıl doğurucam çok merak ediyorum 🙈🙄
Deletedmom_116 Heyv HafTam doldu aslında ama gelisimimiz geriden geliyo biraz daha kilo alsın diye bekliyolar 38+3 falan gelisimi
Prensesannesi14 Ay ben 34+2 yim belimden karnıma doğru ağrı war çok acıyor 😒 hareket edince ama düzensiz yani 38 de kucahima almak için top atiyorim resmen normal dusunutorum insallah kızım beni cok bekletmez de 38 de gelir amin Allah’ım simdjden bende sizin gibiyim ay çok agirlastim zorlanıyorum ağrım War artık aayhh aaayhhhhh 😔
Tugraseda Heyv ilk gebeliğimde doğmadıkça doğmayan cocuğum, o yaz sıcağı, alınan kilolar ödem şişlik ağırlaşma. Yatamamak kalkamamak.. kocam rahat rahat yattıkça batıyodu bana allahm doğsun artık diyodm😂
mervenur00 Heyv Hem geçmiyor hem sürekli yağışlı burnumun içleri yara ağızdan nefes almaktan horluyorum gündüzleri uyumakla vaktim geçiyor gecem gündüzüm birbirine girdi. Daha neler neler valla cok yorucu bir süreç Allah sağlıklıca kucagımıza almayı nasip etsin.