fatos2309 O haftalarda daha çok şişkinlik oluyor özellikle akşamları yemekten sonra ☺️ Tabi göbeği erken çıkanlarda oluyor, benim 17. haftadan sonra çıktı oda biraz çıktı. Şimdi 20 haftalığım hala aynı hamile olduğumu söylemesem anlaşılmaz yani dışardan bariz belli olmuyor