Anneler selamm
Bugün kontrol günümdü 10+4 hafta olarak kontroller sırasında doktor 11 haftalık haftasından ileride 2li tarama yapalım dedi 2li taraması yapıldı kan sonucunu bekliyoruz. Haftasından ileri olması iyi mi kötü mü doktor kötü olarak hiç birşey demedii