kupp benimde 30 uncu haftadan beri aşağıdaydı hep yine aşağıda canım o her zaman erken doğum belirtisi olmuyor sanırım. Benim kızım hep aşağılarda büyüdü bi yere toplanıyor hep karnım sivri görünüyor hatta erkek mi felan diyorlar dışardan. O kadar hareket etmeme yürüyüş yapmama ve evi taşıyacağız evi toplama rağmen Şuan doğumuma 10 günüm var hala gelmedi bekliyoruz☺️