Sahraelsam Kizlar merhaba 😘 24+3 oldum bugün ve 1 haftadir ev telasi var ev tasidik ve asiri yoruldum bebegim onceden asiri hareketliydi son 1 haftadir normal az harket etmeye basladi sebebi ne olablir bilginiz varmi ? Yanimda olan insanlar yoruldugun icin hissetmiyo olablirsin diyolar ama.benim icin tatmin edici bi cevap degil 😐 yasayan varmi bunu 😥
Fatmaasel Merhabalar bebek siz hareket halindeyken dinlenir siz dinlenmeye geçtiğiniz de o harekete geçer ama siz yoruldugunuzda o da dinlenir yattığınız da hareketleri takip edin tatlı yiyin ve yatarken dinlenirken sol tarafınıza uzanın benim doğumuma günler kaldı bende öyle takip ediyordum nacizane önerim bu hiç hareket yoksa tabi doktora görünün ama az hareket varsa telaş etmeyin dinlenmeye özen gösterin ne de olsa o da sizin bedeninizde yoruluyor annesi
Dina Siz cok yorulduysaniz bebekde yorulur.. Uzanin yatakda cok kalin o zaman cok haraketli olucaktir