Happybayby Kızlar bunlardan kullanan var mı. Nasıllar kullanışlı mi sizce. Hangisini önerirsiniz. Klasik bayb care bakmıştım ama bunlar daha hafif kullanışlı gibi geldi. Öneriniz nedir
yagmurveyerdeniz Happybayby ben aria aldım. boş kullanıyorum zaman zaman (: ama uzun araştırmalarım sonucu en hafif ve en kullanışlı gelen aria oldu
Cekilmezbirkiz Elele kabin tipi alacaktım ama stoklar tükenmiş fiyatlar daha da artacak doların uçması da etken tabi sabah prego lotus siparişi verdim. Aria ile pek fark yokmuş lotus yeni modelmiş satıcı öyle yazmıştı
Cekilmezbirkiz yildizzzz16 evet teslim aldım gayet kullanışlı malzemesi de ele geliyor uyduruk durmuyor. 6.8 kg hafif denilebilir diğerlerine göre ama ağır yine de. E bebekte var bu model bakabilirsiniz