Ftrhn Kızlar genelde 26-27 gün de bir adet oluyorum o yüzden ovülasyona erken başladım yapmaya. Bugün 11. Gün en son olan test pik mi yoksa daha mı koyu olmalı?
Pamuk Ftrhn Siz yinede değerlendirin.Bazi testler tam pik vermeyebiliyormus.Bendede tam beklenilen koyulukta olmadı.Buradan arkadaşlar bu şekilde bilgi aktardı.
Ftrhn Deletedmom_85 1122esraesila Daha koyu olup daha sonra silikleşmesi mi gerekiyor. Öyle okudum sanki formlarda.
Ftrhn Pamuk ondan sordum ben de öyle duydum bilmiyorum testler ne kadar güvenilir. Değerlendirmeye devam ozaman