kubraayman herkesin bünyesi farklı oluyor sanırım 55 ile hamile kalıp 82 ile doğuma girdim odemlerim çok fazlaydı doğumdan 2 hafta sonra 65.5 oldum şuan 2 ay 10 günlük anneyim 61 ile yola devam ediyorum inanın özel birsey yapmadım bol su bol emzirme karbonhidrat abur cubur biraz hayattan çıkarma istemsiz gidiyo zaten emzirme başlı başına kilo verimi diye biliyorum bende kalır bu kilolar gitmez diyordum ama gidiyo hiç merak etmeyin sadece sağlıklı beslenmek önemli kendimi çok kasmadan herseyden kararınca yiyorum çok gec saatlerde yemek işlemi yapmıyorum normal düzenim önceden nasılsa öyle devam ediyorum