Merhaba 16+6 yım. Dün doktor muayenesine gittim. Kasık ağrım vardı ara ara.Bebek rahim ağzına çok yakın dedi.yürüyüş egzersiz ilişki herşey yasak şuan dedi. Progestan ilaç verdi. Bunu kullanan yada bu tarz sorun yaşayan varmı çok endişeliyim :( ayrıca akıntı olduğu için benden kan idrar tahlili istediler, idrarda enfeksiyon varmış onun içinde antibiyotik verdi. Gebeliğim riskli mi şuan çok korkuyorum moralim bozuldu :(