Erva_1 ben cok memnun kaldım. Şöyle diyim 1 tane perinatoloğa gittim bebekte kalp delik dedi. 2. Bir perinatolog olarak gökhan hocaya gittim bu bebekte hiçbir şey yok dedi 40 dkk sadece kalbine baktı. Daha sonra çocuk kardiyolojiye gittim bebek kalbi için fetal eko çekildi gerçekten bir şey yokmuş. 32. Haftada bir daha gitcem 8 temmuzda gökhan hocaya 1.800 dediler😔 ilk gittiğim liv hospitaldaydı cihan çetindi doktor 1.750 vermiştim