sedam94 Bugün gecikmemin 7. günü iki gün önce kan verdim negatif çıktı ama hala adet olmadım belim ara ara ağrıyor kan testi negatif çıkıp sonra pozitife dönen var mı aranızda. Yoksa mümkün değil mi
YuvarlanamayanPaanda sedam94 kendini bilmen lazım benım diğer hamileliklerimle aynıydı belirtilerim 0.01 di 2.99 oldu sonra 47.9 oldu
Marsmelow sedam94 geçen ay aynısını yaşadım. İlk defa 1 hafta gecikti reglim kan testim de 0.2ydi. Sonunda regl oldum. Doktor çok üstünde durmadı. Stres ya da polikistik durumlar yapabiliyor.
sedam94 YuvarlanamayanPaanda canım benim adetim hiç bu kadar gecikmedi normal olduğunu düşünmüyorum kan da iki gün önce 0,100 çıktı o yüzden ne düşüneceğimi bilmiyorum. Adetim gelmezse kan testini kaç gün sonra tekrarlamaliyim
sedam94 Marsmelow polikistik yok belki dediğin gibi stres kaynaklıdır fazla kafaya taktığım için olabilir