anka01 herşeyden önce , hormonlarınıza ve kan değerlerinize baktırın , düşük sebebi ne olabilir ? Bende 13 hafta da düşük yaptım , kanımda pıhtılaşma çıktı . Bunu bilmeseydim şimdi de düşebilirdi . İlk önce tedbirli davranmak en mantıklısı , gerisi tevekkül rabbim yaşatmak isterse sebep çok 🤲🙏🏼