Fatma027 yani şimdi dikisinde herhangi bir şişme akıntı yada mor bir renk yoksa bence normal kendini biraz zorlamissin gülerken. Biraz daha dikkat etmek gerekiyor gülmeye hapşırmaya öksürmeye çok çok çok kuru tutmaya. Çok ağrım varsa da bir doktora git. Yakında sağlık ocağı vardır hemşirelere göster orda bı