aysnr14 Gebeliğimin 28. Haftasındayım sol kaburga kemiğimin Altı dokununca ve öksürünce çok açıyor sanki kemik batıyormuş gibi oluyor hiç yaşayan varmııı
ikiminiskoala aysnr14 evet çok ağrı yapıyo gerçekten doktor normal olduğunu söyledi. Tüm hamile arkadaşlarım da yaşıyor aynı şeyi
aysnr14 Tam kaburga kemiğimin altına dokununca çok açıyor oturup kalkarkende yatarken de , geçmesi için birşey önerdiği doktorunuz?