DefneGlcn Yüksek tansiyon Alfamet kullanan varmı 33 hafta oldum dün nstye girmeden tansiyonum u ölçtü baya yüksek ti ilaca başladı
MelikeKurtulan29 DefneGlcn 9. Haftadan beri kullanıyorum zamanla yükseldi ve şuan günde 3 kere 2ser tane iciyorum
Denizztrk DefneGlcn 16/10la acile gitmiştim 6 gün hastahanede yattım düzene girdi ve diyetisyen ile devam ettm tatlı tuzlu hamurişi turşu vs tüketmedim şuan 37 haftadayım
Simsm Ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum birde kan sulandırıcı başladılar şimdilik iyi gidiyor 24.haftadayim
DefneGlcn Benimde şuan düzene girdi şükür inşallah daha çıkmaz bende 33 haftayım senin bişe kalmamış yine