Tugce_96 2 kez gittim aciline benım Allaha şükür cok kötü bi halim yoktu ama yanı orada gördüklerim duyduklarım tramva esim kapıda beklıyodu iceride almıyolar ztn cıkar cıkmaz söyledigim sey ay hemen gidelim berbat bi yer ve berbat davranıyolar hamıle bu ınsanlar yanı yalnızlar icerde biraz daha hassas olmaları gerekır cok net söylüyorum ben acı icinde kıvranırken öle sacma sapan azarlayıp davransalar yanı ınsan canının derdındeyken hamılesın cocugunun derdindesin olay cıkartırdım o kadar diyorum yani kimse kimseye öle davranamaz doktorsa doktor. Ne hasta doktora ne doktor hastaya aslaaa ki suyu gelen bir kadına hemşirenin bagırarak yeter ya sabahtan beri senle ugrasıyorum dedıgıni gördüm itileyerek kadını tekerlekli sandalyeye oturttu ya bnm icin faciaaaa kötü yani bilmiyorum iyisine denk gelen de gelıyor demek ama acil berbattı. Doktor telefonda bi baskasına bana daha hasta yönlendirmeyin kac oldu vs vs sıkayet fln severekte ıslerını yaptıklarını söyleyemıcem. Malesef 2 kez gittim 2 kexde kötü durumlara sahit olmus oldum.