Umut5135 Çatlatmada 12. Gün bel kasık ve göbek etrafımda ağrı hiç geçmedi yani bunlar ne belirtisi olabilir ki başka die ben erken gebelik testi yaptım ne silik ne hayali hiç bişi yok
Umut5135 Cumaya kadar bekleyecektim ne güzel gidip kan verecektim salak ben yaa niye yaptım ki test mest yaa off 😭😭
Miracleee Umut5135 üzülme hemen canım. Sonradan pozitife dönenler olabiliyormuş. Benimde 8. Günüm bugün. Testlerim Bi gelseydi bende başlardım yapmaya. Ama adet gecikene kadar ümidimi kaybetmem.