tugba_huma08 37+5 haftalik hamileyim bugun sabah 5 ten beri adetin ilk günkü gibi hem agri var hemde aşırı mide bulantısı acaba dogum baslamis olabilirmi
Hilal2901 tugba_huma08 sürekli devam eden bir ağrıysa gidip gelmiyorsa açılma ağrısıymış. Yani vücut kendini doğuma hazırlıyor. Gelip sancı gibi vurup gidiyorsa aralıklarlarını takip et düzensizse yalancı sancıdır düzenliyse dogum baslamıstır😀
Esraaybars tugba_huma08 dünden beri bende öyleyim suan düzensiz bi geliypt bi gidiyor cuma kontrolüm var sanırım kötü olmazsam kontrolümü beklicem dayanamaSam gidicem bende
noran23 tugba_huma08 36. Haftadayım benimde şuan ara ara adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor yalancı sancılar dedi doktorum şuan için bekliyorum bende. normal sancı olsa zaten duramaz gelirsin dedi
tugba_huma08 Happybayby 10 dakika oluyo 6 dakika oluyo af edersiniz ama buyuk tuvalleti yapicakmissin gibi midem cok bulanıyor…
tugba_huma08 Hilal2901 yok gitmedim sancilarim gecti amaa bu seferde bogazimda bisey var ne yesem asagiya inmiyomus gibi bi agri
Fgbebek-1 tugba_huma08 bende 37+5 haftalık dün çatı muayenesi oldum aynı ağrılar bende de oldu ufak ufak bugün de bel kasık ama gelip gidiyor dün muayenenin etkisi ile lekenme kan geldi
tugba_huma08 Fgbebek-1 benimde gecen hafta alttan bakti dogum kanalinda bebek ama rahminle arasinda yarim metre var dedi hicte acilma yoktu o zmn suan bilmiyorum
Fgbebek-1 tugba_huma08 belki yakınlaşmıştır ondan ağrı vardır baskı olduğu için hayırlısı ile sağ Salim gelsinler ☺️
tugba_huma08 Esraaybars gittim nst de az bi sanci cikti ama ne alttan bakti acilmaa varmi falan diyee suandada hala sanci cekiyorum 1 hafta daha bekleyelim dedi yani alttan hic bakmadi