Kızlar en son 7 mayısta adet oldum. Normalde 4’de adet olacaktım. Dün sanki adet olacakmışım gibi sancılarım oldu. Bel kasık.. su an bile belim ağrıyor. Memelerim aşırı sisti. Hassasta normalde ağrı hissettiğim de o gün içinde oluyordum ama olmadım. Bugün test yaptım ama negatif çıktı… sizde böyle bir şey oldu mu? Ama hala belirtilerim çok yüksek..