shsnm_yrn Merhaba son 84 günümüz kaldı ve ilerleyen süreçte beni ne bekliyor çok heyecanlıyım doktor kontrolü ne zaman artıyor ?
2minnosannesi_ fizikcianne neanladinyurdagull Bizim daha çok yolumuz var kızlar benim de 176 uygulamaya göre sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🙏🏻ama kızım 37+3 de gelmişti bakalım oğlumuz ne yapacak 🙄
Sibelunalhasan ilaydailem Bizim de son 8. Haftaya Çarşambaya kadar dogmazsa suniyle başlatacak doğumu Dr.
glz87 Esma3460 seninde az kalmış Rabbim hayırlısı ile sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲
glz87 shsnm_yrn son 81 gün 😊 bir an önce gelsede kucağıma alıp koklasam bu aralar çok hareketli olur dedi dün doktorum karnımı acıtıyor vurarak 🤭
Youngmotherr shsnm_yrn 58 günüm kaldı geçen kontrolüm 1.5 ay önceydi ama normalde aydan aya gidiyorum artık 2-3 haftada bir olacak
cocuklarimcanim shsnm_yrn son 1 gün perşembe günü sabah saatlerinde kavuştay var 😍🙈🥰🤭 heyecan dorukta telasliyim
Gmzkrgz Son 17deyim. 2.gebeligim ama stres tavan. Ağrılarım var ufaktan zorluyor. Son zamanlar zor gercekten