Merhaba kızlar… geçen ay 7 Mayıs ilk adet günüm.. bu ayın 4’de adet olmam gerekiyordu 2 gün geçti. Ama benim adetim biraz düzensiz. Hatta birazdan da fazla… bugün erken gebelik yaptım negatif çıktı. Dün aşırı kasık ve bel ağrı oldu.. aha dedim adet olacağım. Ama olmadım. Bende bu sabah idrar testi yaptım negatif çıktı.. ama ilk idrarımla değil. Unutup yapmıştım çünkü.. ama ne su ne başka bir şey içmedim.. belirtiler hala çok fazla kasıkta şişlik tüplerin olduğu yer ve bel kemiğin üstü memelerim ağrıyor uçları çok hassas şu an bile bel ağrım var. Sizce biraz daha beklemeli miyim? Geç döllenme diye bir şey duydum ona maruz kalmış olabilir miyim? Bundan 8-9 gün önce beta 1.20 3 gün sonra 2.30 oldu. Sonra işte bu zamana kadar bekledim. Testte bugün negatif çıktı. Acaba dün adet sancısı gibi ağrı yerleşme olabilir mi…