Kızlar 2-3 saat sonra Sezeryanım var 38 haftalığız daha önce gebelik zehirlenmesi yaşadığım için doktor riske atmak istemedi karnım ağrıyor başım ağrıyo midem bulanıyo çok stresliyim bana dua edin sorunsuz atlatayım çok korkuyorum ilkinde bilmeden gitmiştim şimdi bile bile gitmek daha korkutuyo 😔