Morebebek Hanımlar doktorum şeker yüklemesi yapmayacaklarını açlık ve tokluk kan şekerine bakmanın yeterli olduğunu söyledi. Sonuçlar iyi çıktı şeker olsaydı çıkardı değil mi? Yani bu yeterli mi acaba kesin sonuç için?
Gizce Morebebek doktorlar bu konuda 2 ye ayrılıyor haliyle biz hamilelerde çünkü ben yapılması gerektiğini düşünüyorum.şeker olsaydı çıkardı dimi sorunuzu anlayamadım?Açlık- tokluk şekeri bakmak yeterli değildir kesinlikle
Morebebek Gizce yani şekerim olup olmadığımı Belirlemez mi açlık tokluk kan şekerine bakılması o anlamda sordum.
Morebebek Gizce doktorum gerek yok dedi bende anlamadım neden böyle söylediğini. Bende baktırmak istemiştim gebelik şekeri varmı diye.
Gizce Morebebek evet belirttiğim gibi doktorlar da bu konuda 2 ye ayrılıyor malesef sonra biz oturup düşünüyoruz.dilerseniz sağlık ocakları da yapıyor bilginiz olsun hatta beni aramışlardı burda mı yaptıracaksınız hastanede mi diye
Gizce T@Morebebek#2618462 bu konuyu çok makul bir dille anlatmıştı @deletedmom6295 paylaşımını okumanızı tavsiye ederim