dilay_06 evet aslında bende de korku var ama o an ki heyecanı düşününce dünyaya getireceğim o minik bebeğin vereceği mutluluk daha ağır basıyor, bunca zaman hazırlık yapıldı her şey onun içindi bir iki gün daha nazını çekeyim bebeğimin birşey olmaz… ben korkarsam bebeğim de korkar ve gelmek istemez. kendimi bu şekilde teselli etmeye çalışıyorum her şey senin ve bebeğinin elinde , ve doğum esnasında günahlarının döküldüğünü unutma bunu hayal ederek doğuma girmeye çalış rabbim hepimizin yardımcısı olsun 💙👶🏻