Cskn1
Bence bu kişiden kişiye değişiyor. Ben çok şükür normal geçirdim öyle delirmedim bağırmadım çağırmadım hiç bir şeye tahammülsüzlüğüm olmadı… Lohusalığın da diğer günlerden bir farkı yok, lohusalık dönemin bitince yine aynı günleri yaşamıyor musun yaşıyorsun o yüzden her şeyi lohusalığa bağlamamak gerek. Ben bebeğime kimseden yardım almayıp sadece eşim ile baktım inan kafam da rahattı kendim de sadece bazı geceler uyumuyordu o beni zorluyordu o kadar onun dışında gelen misafirlerimi de ağırladım bende misafirliğe gittim öyle yani sende gözünü korkutma bence emin ol güzel geçireceksin