Emine-A- bir yıllık evliyim, ilk başlarda bende hep öyle düşünüyordum aman yanlış anlamadılar, saygısızlık yapmıyım falan şimdi bende insanım alınırım gücenirirm sinirlenirim, her zaman güler yüzlü olamam diyorum içimden nasıl geliyorsa öyle davranıyorum, tabi saygısızlık yapmıyorum, böylelikle sadece ben onları idare edeceğime karşılıklı birbirimizi idare ediyoruz tüm yük bende olmamış oluyor 😄